ستارگان فوتبال
.:: Your Adversing Here ::.

داربي شهر رم برنده‌اي نداشت

جدال دو تيم همشهري رم و لاتزيو در داربي شهر رم برنده‌اي نداشت و بازي با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

 

در حساس‌ترين بازي هفته‌ سي و يکم رقابت‌هاي سري A دو تيم رم و لاتزيو در داربي شهر رم به تساوي يک بر يک رضايت دادند و امتيازات را تقسيم کردند.

در اين ديدار که در ورزشگاه المپيکو و در حضور 50 هزار تماشاگر برگزار شد، اين بازيکنان لاتزيو بودند که بازي را بهتر آغاز کردند و در دقيقه شانزده توسط اندرسون هرناندز برزيلي به گل رسيدند تا دو تيم با همين تک گل به رختکن بروند.

با شروع نيمه دوم بازيکنان لاتزيو صاحب يک ضربه پنالتي شدند، اما هرناندز نتوانست آن را تبديل به گل کند و اختلاف را به دو گل برساند. هشت دقيقه بعد داور اين بار به نفع بازيکنان رم اعلام ضربه پنالتي کرد. فرانچسکو توتي، کاپيتان محبوب رمي‌ها پشت اين ضربه پنالتي قرار گرفت و توانست آن را تبديل به گل کند و بازي را به تساوي بکشاند.

در دقيقه 69 جوزپه بياوا، مدافع ايتاليايي لاتزيو کارت زرد دوم خود را دريافت کرد و از بازي اخراج شد. با 10 نفره شدن فيروزه‌اي پوشان دامنه حملات جالوروسي بيشتر شد، اما بازيکنان اين تيم نتوانستند از برتري نفري خود استفاده کنند تا دو تيم امتيازات را تقسيم کنند.

لاتزيو با اين تساوي 51 امتيازي شد و در همان رده پنجم جدول رده‌بندي قرار گرفت تا شانس اين تيم براي کسب سهميه ليگ قهرمانان اروپا براي فصل بعد بسيار کم رنگ شود. اما رم با 48 امتياز در رده هفتم جاي گرفت.

در جدول رده‌بندي يوونتوس با 71 امتياز صدرنشين است و تيم‌هاي ناپولي و ميلان به ترتيب با 62 و 58 امتياز در رده‌هاي بعدي جاي دارند.

هفته‌ سي و دوم اين رقابت‌ها شنبه با انجام دو ديدار آغاز خواهد شد که در آن پسکارا در ورزشگاه خانگي خود از سيه‌نا پذيرايي مي‌کند و آتلانتا هم به مصاف فيورنتينا مي‌رود.

در حساس‌ترين بازي اين هفته‌ يکشنبه ميلان در سن سيرو از ناپولي، تيم دوم جدول رده‌بندي پذيرايي مي‌کند.


انجمن title=

مشاهده ادامه مطلب داربي شهر رم برنده‌اي نداشت